Top Gun

Nu har jag just sett klart filmen Top Gun och det var ett tag sen jag såg den förra gången så jag hade mest glömt bort vad som hände, så jag kan inte säga om den va bättre första eller andra gången. Men vad jag kan säga var att det var riktigt bra!

Den var spännande och ramantisk och Tom Cruise gjorde ju rollen SUVERÄNT!
Jag bara älskar honom! Och hans utseende såklart!;) Vem gör inte de liksom?!
Det var synd att hans kompis dog för de förstörde ju han totalt!:(
Men han återhämtade ju sig och tog död på dom där Mig-28!
Jag älskade filmen och den får...

Men blir ju bara helt förälskad i Tom efter att ha sett filmen!:O
Så ni som gillar spänning, action och romantik bör se den här filmen, men ni andra också såklart!;)
Kollade du på filmen, isf vad tyckte du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0