Freeman, Cruise och Scary!

Jag hade en blogg innan den här men det gick inte så bra för den så jag bestämde mig för att göra en ny blogg, en film blogg! I den här bloggen kommer jag att skriva om filmer jag sett och kanske lite vad jag gjort om dagarna.
För två/en vecka sen va det Morgan Freeman filmer varje kväll och jag såg 2 av dom filmerna.
Danny The Dog

Jag tyckte filmen var riktigt bra och det var en bra handling men vissa saker kunde man lista ut och så tycker inte jag att en bra film ska vara, eller ibland men inte ofta! Det var också kul att se hans förändring från att vara en "hund" till att bli "människa"! Ni som gillar kategorin thriller och slagsmål bör se den här filmen, men också ni andra!;)
Om du såg filmen, vet du om "farbrorn" dog i slutet när han fick blommkrukan i huvudet?
Den här filmen får...

The Contract

Filmen var bra men det kunde ha hänt lite mer!
Dom var ju bara i skogen hela tiden och gick runt men i slutet när hans son vart kidnappar så hände det lite mer!
Har inge mer att säga än att ni som gillar lite spänning bör se den här filmen, men ni andra också!;)
Den här filmen får...

Nu utanför Freeman zonen!
Filmerna Scary Movie, jag har bara sett två av dom men jag är redan JÄÄÄÄVLIGT FÖRÄLSKAD I DOM!
 
4an var bra men inte lika scarrryyy som 1an.
Hahaha men självklart var bådå MYCKETMYCKETMYCKET ROLIG! XD
Ni som gillar komedi till 150% MÅSTE se filmerna!
Dom här två filmerna får...

Någon som vet när de andra filmerna går på tv?


Den här veckan är det Tom Cruise filmer varje kväll och ikväll ska jag se Top Gun.
Jag har sett den förut, men det skadar ju inte att kolla en andra gång!
Om du inte sett filmen så kolla ikväll, den är värd att se!


Kommentarer
Postat av: Carro

Riktigt bra ide med en filmblogg!;D

2010-07-27 @ 00:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0