Den Gröna Milen

Ikväll har jag och Carro sett filmen Den Gröna Milen
Vi såg början på filmen men sen bestämde vi oss för att fara på stan och va där en stund.
Men efter en timme eller så vart vi trött så vi for hem igen och då hade vi turen att det var en halvtimme kvar av filmen så vi såg de.
Men vi måste hyra/köpa filmen nån gång så man kan se hela, för den va riktigt bra!
Såg du filmen? Vad tyckte du?

Jag vet inte riktigt hur jag ska säga att filmen var för jag såg ju inte hela men av de jag såg så va det lite fantasi i den men också..jag kommer inte på rätt ord, men den hade bra handling och den va riktigt bra! Som sagt!
Filmen rekomenderas för alla helt enkelt!;) Det som jag tycker va dåligt med filmen var att John va tvunden att dö i slutet! Det va ju inte han som dödat ungarna! Men det är ju självklart att det va han som skulle få straffet för ingen tror ju på "magin" han hade i sig!
Den här filmen får...

Det har blivit många 5 stjärnor nu i slutet men det beror väl helt enkelt på att jag sett bra filmer dårå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0