Morden i Midsomer

Idag vart det en tidig morgon, skulle gå till frisören.
Jag ska ALDRIG gå upp så tidigt igen, dagen gick i snigelfart!:O
Men lite fortare gick den när jag, Carro och Gabbe for och spelade fotboll men sen när man kom hem stannade klocken åter igen!:/ Men då blev det perfekt med en film ikväll som putta på tiden lite mer, men jag såg inte kvällens Tom Cruise film utan Morden i Midsomer

Serien är mycker bra men det som irriterar/förvirrar mig är att det är så
himla många med i varje avsnitt.
Det är typ 20 stycken i varje avsnitt och alla heter typ likadant:O Förvirrande!
Men serien är fortfarande mycket bra men om dom skulle kunna
fixa det där så skulle den vara perfekt!
Den här serien får...

Såg du Morden eller Cruise?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0